LIDER TECHNOLOGICZNY

W DZIEDZINIE KOTŁÓW PRZEMYSŁOWYCH

Kocioł parowy

Nasz kocioł parowy, CONDORKESSEL, „Made in Germany”, to kocioł w obudowie przeznaczony do użytku w przemyśle i użyteczności publicznej, który działa na paliwa gazowe, ciekłe i stałe. Podstawowy projekt kotła parowego, jako kocioł płomienicowo-płomieniówkowy, został zachowany od jego wprowadzenia na rynek w 1951 roku. Poprzez zintegrowanie przegrzewacza, można wytwarzać nasyconą parę w zależności od potrzeb. Dzięki powierzchniom grzewczym znajdującym się na końcu procesu, takim jak ekonomizery, skraplacze spalin lub przedgrzewacze powietrza, efektywność wykorzystania paliwa jest zwiększana.

Różne typy kotłów parowych CONDORKESSEL charakteryzują się następującymi wspólnymi cechami:

  • termodynamicznie korzystny i dostosowany do procesu projekt powierzchni grzewczych
  • technicznie i ekonomicznie najwyższy możliwy stopień efektywności
  • bezproblemowa i bezpieczna eksploatacja oraz niskie wymagania dotyczące konserwacji
  • wysokiej jakości i długoletnio sprawdzone systemy spalania i kontroli
  • nowoczesne technologie produkcyjne z praktykowanym systemem zapewnienia jakości
  • inspekcja i akceptacja przez TÜV lub międzynarodowo uznane organizacje certyfikujące

Zakres wydajności kotła parowego

spektrum wydajności

Kocioł płomienicowy

System kocioła z dwoma rurowymi paleniskami

Wydajność pary

3,2 – 70 t/h

10 – 70 t/h

Temperatura pary

≤ 450 °C

≤ 450 °C

Ciśnienie pary

≤ 38 bar

≤ 46 bar

Podane powyżej dane reprezentują pełen zakres wydajności i nie można ich osiągnąć z każdym rodzajem paliwa i każdą kombinacją temperatury i ciśnienia.

W razie pytań prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.

OPIS KOTŁA PAROWEGO

Kocioł jednopłomienicowy z ekonomizerem

  1. Naczynie ciśnieniowe kotła
  2. Rury paleniskowe
  3. Rurowy kanał spalinowy 2
  4. Rurowy kanał spalinowy 3
  5. Tylna komora obrotowa
  6. Komora obrotowa spalin
  7. Wyjście spalin
  8. Ekonomizer

Kocioł dwupłomienicowy z ekonomizerem i nadgrzewaczem

9. Rama kotła
10. Zawór spustowy
11. System spalania
12. Nadgrzewacz
13. Rura nasycona parą
14. Wyjście nadgrzewanej pary
15. Rura zasilająca